Nuotolinės gydytojų konsultacijos

Nuotolinė paslauga – informacinėmis ir elektroninių ryšių priemonėmis teikiama šeimos gydytojo ar jo komandos nario, gydytojo specialisto paslauga, kuri gali būti suteikta be paciento tiesioginio kontakto su gydytoju.

Nuotolinė gydytojo konsultacija pacientui gali būti teikiama, jei pacientas kreipiasi:

dėl lėtinės ligos arba kai atliekama ilgalaikė paciento sveikatos būklės stebėsena ir tai yra ne pirmas paciento kreipimasis dėl to ligos epizodo ar dėl ilgalaikio paciento sveikatos būklės stebėjimo;

dėl kitų asmens sveikatos priežiūros paslaugų, kurios gali būti suteiktos be paciento tiesioginio kontakto su gydytoju.

Pacientas ar jo atstovas prisiima atsakomybę už nuotoliniu būdu pateiktų duomenų apie paciento sveikatos būklę teisingumą.

Nuotolinė paslauga gali būti neteikiama, jei:
  • pacientas nėra išreiškęs savo valios gauti nuotolinę paslaugą;
  • pacientas nenurodė informavimo priemonių, kuriomis pageidauja gauti nuotolinę paslaugą;
  • nustatant paciento tapatybę ir užduodant jam identifikavimo klausimus, su pacientu ar jo atstovu bendraujančiam sveikatos priežiūros specialistui kyla abejonių dėl paciento tapatybės;
  • be tiesioginės apžiūros negalima įsitikinti paciento ar jo atstovo pateikiamų duomenų apie sveikatą tikrumu ir įvertinti paciento būklės;
  • prašoma paskirti kompensuojamųjų vaistų ar medicinos pagalbos priemonių, kurių pacientui anksčiau nebuvo skiriama.

Karoliniškių poliklinikos ir Pilaitės sveikatos priežiūros centro pacientus
prašome pas gydytojus registruotis telefonu – (8 5) 216 8911,
Lazdynų sveikatos priežiūros centro pacientus – (8 5) 216 8813;
Taip pat registruotis pas gydytojus galite internetu e.paciento portale bei e.sveikata

Paskutinį kartą redaguota: 2024-02-29, 14:43:05