eu-flag

Lengvai suprantama kalba

Karoliniškių poliklinika
yra gydymo įstaiga.
Čia gydytojai padeda
žmonėms būti sveikiems.

 

Karoliniškių poliklinika paslaugas teikia keliose vietose:


L. Asanavičiūtės g. 27A
(pagrindinė gydymo vieta) 

Karaliaučiaus g. 11 


Erfurto g. 15


Architektų g. 17

Į kurią vietą Jums reikia atvykti, bus nurodyta Jūsų vizito lapelyje.

Kokias paslaugas galima gauti Karoliniškių poliklinikoje?
Karoliniškių poliklinikoje galima gauti tokias paslaugas:

Šeimos gydytojas
Paskiria vaistus, kraujo tyrimus, gydo nuo gripo, peršalimo ir kitų ligų.
Gydytojas odontologas
Gydo skaudančius dantis.
Gydytojas psichiatras arba psichologas
Padeda kai Jums yra liūdna, pikta.
Gydytojas chirurgas
Gydo žaizdas, lūžius ir operuoja.

Gydytojai specialistai
Gydo skirtingas kūno vietas.

Gydytojas pulmonologas
Gydo plaučių ligas.
Gydytojas oftalmologas
Gydo akių ligas.
Gydytojas kardiologas Gydo širdies ligas.
Slaugos paslaugos
Slaugytojai rūpinasi ligoniu. Padeda pasveikti.
Dienos stacionaras
Dieną Jus gydo poliklinikoje. Vakare grįžtate namo.

 

Poliklinikos gydytojai dirba:

pirmadienį nuo 07:00 iki 20:00 valandos,

antradienį nuo 07:00 iki 20:00 valandos,

trečiadienį nuo 07:00 iki 20:00 valandos,

ketvirtadienį nuo 07:00 iki 20:00 valandos,

penktadienį nuo 07:00 iki 20:00 valandos,

šeštadienį nuo 08:00 iki 16:00 valandos.

Šeštadienį dirba tik budintys gydytojai:

Šeimo gydytojai
(rūpinasi Jūsų sveikata)
Gydytojai odontologai
(rūpinasi Jūsų dantimis)
Šeštadienį dirbama tik pagrindinėje poliklinikoje:
Loretos Asanavičiūtės g. 27A

Sekmadienį poliklinika nedirba.

 

Kaip užsiregistruoti pas gydytoją?

1
Telefonu

Galite skambinti:
+370 5 216 8911
+370 5 216 8813

Kai registruositės telefonu Jums reikės pasakyti:
4 paskutinius savo asmens kodo skaičius. savo namų adresą savo gimimo datą savo elektroninį paštą
arba telefono numerį
Asmens kodas yra vienuolikos skaičių kodas.
Asmens kodas yra parašytas ant kiekvieno žmogaus paso ar asmens tapatybės kortelės.


2
Internetu

Galite užsiregistruoti internetu. Paspauskite mėlyną nuorodą:
https://www.karpol.lt/registracija/

Jeigu užsiregistravote internetu,
į registratūrą eiti nereikia.

Kartais gali nepavykti užsiregistruoti internetu.
Jeigu nepavyksta arba pagalbos reikia greitai,
skambinkite telefonu:
+370 5 216 8911
+370 5 216 8813


3
Registratūroje
Galite atvykti į registratūrą šiose vietose:
Loretos Asanavičiūtės g. 27 A (Pagrindinė poliklinika)
Lazdynuose Erfurto g. 15 
Lazdynuose Architektų g. 17
Pilaitėje Karaliaučiaus g. 11
Atvykite į poliklinikos registratūrą. Pasakykite darbuotojui prie langelio,
kad norite užsiregistruoti.
Jis jums padės.

 

Kaip pradėti gydytis Karoliniškių poliklinikoje?
Jeigu norite gauti nemokamą gydymą,
jums reikia turėti sveikatos draudimą.
Parašyti prašymą leisti gydytis Karolikniškių poliklinikoje.
Prašymą galite parašyti:


1
Registratūroje

Ateikite į poliklinikos
registratūrą ir pasakykite:

„Noriu prisirašyti
prie poliklinikos“.
Prisirašyti jums padės
poliklinikos darbuotojai.


2
Elektroniniu
paštu

Parsisiųskite ir užpildykite
„Paciento valios pareiškimą dėl sveikatos priežiūros paslaugų“.

Užpildytus dokumentus
pasirašykite.
Išsiųskite
el. paštu [email protected] 

Jeigu Jums reikia skubios pagalbos,
pavyzdžiui, pasidarė labai blogai, tačiau Karoliniškių poliklinika nedirba.
Jūs:
skambinkite greitosios medicinos pagalbai.
Pagalbos numeris yra 112
Paskutinį kartą redaguota: 2026-06-21, 13:14:47