VšĮ Karoliniškių poliklinikoje veiklą pradėjo atnaujintas skambučių centras, kuris leižia efektyviau organizuoti ir vertinti registratūros darbą, optimizuoti skambučio aptarnavimo trukmę, operatyviau suteikti reikiamą informaciją bei vykdyti pacientų registraciją.

VšĮ Karoliniškių poliklinikos pacientai jau gali išbandyti kai kurias naujosios informacinės sistemos funkcijas – automatinį priminimą apie vizitą pas gydytoją ir bendravimo kokybės įvertinimą. Dieną prieš vizitą automatinio skambučio metu pacientui primenama, kokiu laiku ir pas kokį specialistą jis yra užsiregistravęs, nurodoma, kur atvykti, bei prašoma patvirtinti arba atšaukti vizitą. Pacientui paspaudus vizito atšaukimo mygtuką, vizitas iš karto anuliuojamas, atlaisvinant šį laiką kitiems laukiantiems pacientams.

Norime atkreipti dėmesį, kad automatinis skambinimas vyksta tais telefono numeriais, kurie yra nurodyti prie paciento kontaktinių duomenų sistemoje www.sergu.lt ir kuriuos gali koreguoti tik pats paskyros vartotojas. Todėl kviečiame pacientus, registruojantis vizitui per www.sergu.lt, pasitikrinti, ar šioje sistemoje nurodytas paciento telefono numeris yra teisingas ir aktualus.

Tikimės, kad ši funkcija leis efektyviau išnaudoti gydytojų darbo laiką, nes pacientų nedrausmingumas vis dar yra opi problema, ribojanti sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą. Kryptingomis darbo organizavimo priemonėmis per pastaruosius ketverius metus VšĮ Karoliniškių poliklinikoje esame sumažinę neatvykstančių pacientų rodiklį nuo 20 iki 4,5 proc., tačiau absoliučiais skaičiais tai vis tiek sudaro 22,5 tūkst. vizitų per metus – tiek kartų nedrausmingi pacientai atima galimybę suteikti konsultaciją ar pagalbą kitam žmogui.

Primename, kad jei esate užsiregistravęs gydytojo konsultacijai, bet neplanuojate atvykti, vizitą atšaukti galite paskambinę tel. (8 5) 216 8911. Iš anksto dėkojame kitų pacientų, kurie galės pasinaudoti atsilaisvinusiu laiku, vardu.

Naujoji skambučių centro sistema taip pat suteikia pacientams galimybę išreikšti nuomonę apie registratūros darbuotojų bendravimo kokybę, kuomet paspausdami atitinkamą mygtuką, jie įvertina, ar pokalbis telefonu atitiko jų lūkesčius.

Pasitelkdami šiuolaikiškas technologijas ir tikėdami augančiu visuomenės sąmoningumu, viliamės suteikti sergantiesiems galimybę kuo greičiau užsiregistruoti gydytojo konsultacijai, o Jūsų nuomonė padės mums tobulėti ir puoselėti bendravimo kultūrą.