Šiuo metu, kaip ir daugelis kitų Vilniaus poliklinikų, susiduriame su iššūkiais ir padidėjusiu skambinančių pacientų srautu.
Siekdami, kad visi pacientai būtų aptarnauti laiku, nuolat tobuliname ir geriname paslaugų teikimo procesus, kad galėtume atsiliepti į kuo daugiau skambučių, o neprisiskambinusiems perskambintumėme ar suteiktumėme alternatyvią užklausų galimybę.

  • Nuo karantino pradžios padidinome Registratūros telefonijos pajėgumus papildomais žmonėmis bei įranga.
  • Išgirdome pacientų pastabas ir atsisakėme netikslaus automatinio preliminaraus skambučio trukmės pranešimo.
  • Vykdome dar atidesnį telefonijos darbo monitoringą ir kontrolę, atsižvelgdami į šiuos duomenis paskirstome Registratūros darbuotojų darbo grafikus.
  • Nuo šiol pacientai mus pasiekti gali ne tik telefonu, nes pasiūlėme ir alternatyvios užklausos galimybę. Nuo liepos mėnesio, skambinantys telefonu išgirsta balso įrašą, kuriame kviečiame nelaukti ir atsakymą į juos dominantį klausimą gauti elektroniniu paštu. Visos užklausos elektroniniu paštu yra atsakomos.

Dėkojame visiems pacientams už kantrybę ir supratingumą. Mes ir toliau darysime viską, kad sveikatos priežiūros paslaugų teikimas vyktų sklandžiai, o į Jūsų telefonines ir el. pašto užklausas būtų atsiliepta kuo greičiau.